    From: "crik" <crik(wytnij)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strzelanina w bialy dzien ...
    Date: Mon, 13 Oct 2003 13:17:38 +0200

    Witam serdecznie !
    Moze zaczne od poczatku...
    Od ladnych paru lat mieszkam sobie na peryferiach malej, oddalonej od
    cywilizacji pomorskiej wioski.
    40 metrow od mojego domu przebiega polna (nie utwardzona) droga gminna za
    ktora (50m od domu) znajduje sie maly (ok. 0,5 ha) staw bedacy rowniez moja
    wlasnoscia.
    Tydzien temu spacerujac sobie po okolicy zauwazylem plywajace na stawie
    dzikie kaczki. Nastepnego dnia mialo miejsce nastepujace zdarzenie:
    na drodze przy stawie zatrzymal sie samochod, z ktorego wysiadlo kilka osob
    z bronia mysliwska, wystrzelali wszystkie kaczki, zostawili gromadke smieci
    i odjechali...
    Mam w zwiazku z tym nastepujace pytanie:
    Czy poza zasmieceniem terenu dzialanie tych panow bylo calkowicie zgodne z
    prawem ??
    Rozumiem ze to mysliwi i ze moga oni polowac na terenach prywatnych, ale
    chyba sa jakies granice ?
    Z gory dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Krzysiek