    From: "Profil1" <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strony internetowe
    Date: Sun, 20 Jul 2003 00:56:45 +0200

    Witam

    Mam pewien problem. Wykonałem kilka stron internetowych dla znajomych nie
    biorąc za to opłaty. Większość z nich podpowiadało abym zajął się tym
    bardziej na serio i pobierał za to opłaty. Poszedłem za rada i postarałem
    się znaleźć klientów wśród poważniejszych firm. Znalazłem jednego ale ten
    (co jest chyba rzeczą całkiem normalna) zarzadal rachunku po wykonanej
    robocie. Wiem ze musiałbym założyć działalność żeby wystawić jakikolwiek
    rachunek. Nie wiem jednak czy będę kontynuował te prace po tym jednym
    zleceniu.
    Chciałem się dowiedzieć czy istnieje jakąś forma umowy (cos typu Umowa o
    dzieło) która pozwala mi wykonać usługę bez zakładania jakiejkolwiek
    działalności a jeżeli nie to jaka działalność byłaby tu najbardziej na
    miejscu.

    Z góry dziękuję za rychłą odpowiedź.
    Pozdrawiam Michał.