  • 1. Data: 2005-03-23 17:01:37
    Temat: BIURO PISANIA PODAN I PORAD PRAWNYCH
    Od: "Jasio" <j...@g...pl>

    Mam pytanie,moze ktos moglby mi pomoc
    Czy magister prawa moze zalozyc biuro pisania podan i porad prawnych?
    Jaka bylaby forma opodatkowania?
    Jak zarejestrowac taka działalnosc w wydziale handlu?

  • 2. Data: 2005-03-23 17:23:28
    Temat: Re: BIURO PISANIA PODAN I PORAD PRAWNYCH
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasio napisał(a):
    > Mam pytanie,moze ktos moglby mi pomoc
    > Czy magister prawa moze zalozyc biuro pisania podan i porad prawnych?
    > Jaka bylaby forma opodatkowania?
    > Jak zarejestrowac taka działalnosc w wydziale handlu?

    To jak ten magister chce udzielać porad prawnych jak tego nie wie?

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-03-23 18:41:51
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    > To jak ten magister chce udzielać porad prawnych jak tego nie wie?

    Jest młody i dopiero się uczy.
    Poprostu musi zgłosic działalność gospodarczą, potem ZUS, US i Regon.
    I brać się za pisanie. ;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2005-03-26 14:28:21
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Mecenas napisał(a):

    > Jest młody i dopiero się uczy.

    to chyba powinien miec na szyldzie: "Jestem młody i dopiero się uczę" :).

    pozdrowienia

    s.