  • 11. Data: 2016-10-25 15:22:20
    Temat: Re: Straż miejska a kontrolowanie posesji.
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Danusia pisze:

    > Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
    >
    > W Krakowie Straż Miejska ma prawo wejścia do pomieszczenia gdzie
    > znajduje sie piec centralnego ogrzewania.
    Z czego wynika to prawo? Bo jak czytam ustawę i stosowny paragraf, to
    nie bardzo widzę, że mają prawo wejść do mieszkania.

    > Jest to napisane dość wyraźnie i oznacza brak prawa do rewizji,
    > chodzenia po całym mieszkaniu, lub budynku w którym nie ma pieca co.
    Napisane wyraźnie gdzie?

    > Oznacza to że masz obowiązek wpuszczenia ich do pomieszczenia z
    > piecem i pomieszczenia gdzie masz zmagazynowany opał, nigdzie
    > więcej.
    Czyli jak mam ogrzewanie elektryczne, to mogę ich normalnie zlać, zgadza
    się?

  • 12. Data: 2016-10-25 15:23:04
    Od: marsel <m...@c...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Dostaniesz z sądu rachunek za niewpuszczenie.
    To w Krakowie, a w pozostałych częściach kraju?

  • 13. Data: 2016-10-25 15:35:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 października 2016 08:44:03 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > W Krakowie Straż Miejska ma prawo wejścia do >pomieszczenia gdzie znajduje sie piec
    >centralnego ogrzewania.

    A jak ktoś kominkiem grzeje?
    > Jest to napisane dość wyraźnie
    Podlinkujesz może?

  • 14. Data: 2016-10-25 18:17:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Paragraf?

    -----

  • 15. Data: 2016-10-25 23:13:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-25 o 15:23, marsel pisze:

    > To w Krakowie, a w pozostałych częściach kraju?

    Też. Przepisy obowiązują te same w całym kraju.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2016-10-26 07:52:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Paragraf?