  • 11. Data: 2020-06-01 10:59:58
    Temat: Re: Stłuczka spowodowana ropą na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sugeruję. Przecież dziury też w drodze nie robi. Oczywiście, jak
    > się uda ustalić osobę, która ropę wylała, to na zasadzie regresu z
    > jej OC da się tego dochodzić.

    Dziekuje.
    Co prawda tym razem udało się wyhamować ale dobrze wiedziec :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 12. Data: 2020-06-01 18:30:46
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Kto odpowiada za rope wylaną na drodze?

    Wylewający/zarządzający.

    > Hamujesz a auto jedzie dalej i walisz w poprzednika.

    A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

    > Po fakcie okazuje sie ze na drodze pomimo słonecznego dnia i suchej
    > drogi jest slisko jak diabli bo komus rozlała się ropa.

    Fakt bycia ropy na drodze jest niezaprzeczalny?

    > Kierowca?

    Spierdalaj!!! Ja nie odpowiadam, jak i milijony kierowców

    > Zarzadca drogi?

    No jeżeli nie zabezpieczył -- po zgłoszeniu...

    > Ten kto rozlał?

    Jeżeli...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2020-06-01 21:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik N Tom n...@i...dyndnxs.invalid ...

    > Wylewający/zarządzający.

    albo albo :)

    > A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

    Myslisz ze pomimo oczywistego faktu poslizgowej plamy orzekliby wbrew
    zdrowemu rozsadkowi.

    > Fakt bycia ropy na drodze jest niezaprzeczalny?

    Tak.
    Na szczescie tym razem obyło sie bez stłuczki ale wezwana straz pozarna
    usuneła to co rozlane.

    > Spierdalaj!!! Ja nie odpowiadam, jak i milijony kierowców

    > No jeżeli nie zabezpieczył -- po zgłoszeniu...

    Jakby nie zabezpieczył to jasne.
    Ale co z pierwszymi, ktorzy by walneli jeszcze przed zgłoszeniem?
    Mam wrazenie ze ta ropa rozlała sie kolesiowi ktoremu bym wjechał w
    zadek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 14. Data: 2020-06-01 21:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N Tom" napisał w wiadomości grup
    .invalid.200601.invalid...
    Budzik w
    >Wylewający/zarządzający.

    >A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

    Ale mozna sie nie zgodzic.

    O ile "jest zima, to musi byc zimno, trzeba sie spodziewac lodu na
    drodze",
    to oleju latem niekoniecznie.

    J.

  • 15. Data: 2020-06-01 21:21:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ja dostałem. nie od Zarządcy drobi, a od ubezpieczyciela. Bo oni są
    > ubezpieczeni. Wezwałeś na miejsce Policję i macie notatkę z kolizji?

    Nie pomyślałem, ale gdybym pomyślał, to pewnie bym nie wezwał z obawy o
    długie oczekiwanie na patrol.

    Robert

  • 16. Data: 2020-06-02 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Nie pomyślałem, ale gdybym pomyślał, to pewnie bym nie wezwał z
    > obawy o długie oczekiwanie na patrol.

    Pytanie ile kosztuja uszkodzenia i jak wyceniasz swój czas.
    Ale zawsze mozan zrobić zdjecie i na tej podstawie probować.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 17. Data: 2020-06-02 08:52:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-02 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Pytanie ile kosztuja uszkodzenia i jak wyceniasz swój czas.
    > Ale zawsze mozan zrobić zdjecie i na tej podstawie probować.

    Opona jest rozdarta, felga aluminiowa zadrapana. I tyle z uszkodzeń.

    Robert

  • 18. Data: 2020-06-02 12:53:03
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Ale mozna sie nie zgodzic.

    Nie pytał się, czy można się zgodzić, tylko kto winny!

    > O ile "jest zima, to musi byc zimno, trzeba sie spodziewac lodu na
    > drodze", to oleju latem niekoniecznie.

    Tym bardziej latem oleju, bo po drogach tyle "sztrucli" jeździ, że dziwnym
    by było, gdyby nie było oleju na jezdni skoro wyjechały po postoju zimowym z
    pękniętymi miskami/cieknącymi korkami...

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2020-06-02 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Opona jest rozdarta, felga aluminiowa zadrapana. I tyle z uszkodzeń.

    CZyli pewnie 500zł strat. Jezeli poczekasz na patrol godzine to pytanie
    czy 500zł za ta godzine to dobra cena. Ale pewnie to beda 2 godziny.
    Pozostają jeszcze takie kwestie jak ambicja i chec zmieniania słuzby
    drogowej na lepsza (jak ludzie nie beda nagminnie zgłaszac to maja
    mniejsza motywacje zeby na biezaco naprawiac). Satysfakcja z takiej
    wyciagnietej piecsetki moze kosztowac znacznie wiecej niz wartosc tego
    pieniadza :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 20. Data: 2020-06-02 13:15:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N Tom" napisał w wiadomości grup
    .invalid.200602.invalid...
    >J.F. w

    >Nie pytał się, czy można się zgodzić, tylko kto winny!

    Jak sie nie zgodzi, to bedzie niewinny az do ostatecznego wyroku sadu
    :-)

> [...]
    >by było, gdyby nie było oleju na jezdni skoro wyjechały po postoju
    >zimowym z
    >pękniętymi miskami/cieknącymi korkami...

    Tak ogolnie, to jednak suche drogi latem sa przyczepne.
    I z predkoscia dopuszczalna kazdy zakret sie przejedzie, wiec nie
    widze tu winy kierowcy.

    Cos tam kursantow ostrzegaja, ze drobny opad deszczu potrafi wyplukac
    z jezdni zanieczyszczenia, ktore wtedy sa sliskie bardzo, ale mam co
    do tego mieszane uczucia ...

    J.