  • 1. Data: 2003-07-30 17:35:26
    Temat: jak zweryfikowac policje
    Od: "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru>

    jade dzisiaj rowerem i nagle zatrzymuje mnie 3 mlode osoby, wyjmuja odznaki
    "policja" i pytaja czy to moj rower, odpowiadam, ze tak i mowia, ze podobny
    zostal przed chwila skradziony. spisali mnie i odjechalem. wszystko
    wygladalo dosc podejrzanie - nie slyszalem jeszcze zeby policja
    zainteresowala sie skradzionym rowerem, a szczegolnie w takim stopniu (sam
    pozbylem sie 2 i wiemu znajomym tez ukradli) poza tym skad mieli pewnosc, ze
    nie klamie, mowiac "tak".
    w jaki sposob moge w przyszlosci zweryfikowac czy to nie sa "przebierancy" -
    jakis telefon (997 chyba nie, mieszkam w Poznaniu), legitymacje...? i czy
    musze podawac swoje dane os.

    pozdr., Wojtek

  • 2. Data: 2003-07-30 21:46:56
    Temat: Odp: jak zweryfikowac policje
    Od: "Sławek (onet)" <s...@p...onet.pl>

    Policjanci chyba chodza parami?? nie?? :-)

    Użytkownik hmm... co by tu wpisac... np. JA <t...@e...ru> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bg8vng$8g4$...@n...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-07-31 06:53:50
    Temat: Re: jak zweryfikowac policje
    Od: "kac" <k...@g...pl>

    oczywiście możesz zadzwonić na 997 lub 112 z komóry, nawet przy
    gliniarzach - ja tak kiedyś zrobiłem,
    czasem może wystarczyć gdy ich poprosisz o pokazanie legitymacji służbowych

    Użytkownik "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru> napisał
    w wiadomości news:bg8vng$8g4$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-07-31 22:08:03
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Sławek (onet) wrote:
    > Policjanci chyba chodza parami?? nie?? :-)

    ale ci z Majami ;)