  • Data: 2003-03-27 11:31:17
    Temat: Stawianie altanki.
    Od: "novik" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    mam pytanie. Zabralem sie za lekture ustawy o prawie
    budowlanym, czy jak to tam sie nazywa, i postanowilem
    pare spraw rozwiazac samodzielnie :) Tzn. przynajmniej
    jesli chodzi o papiery.

    Kupilem dzialke, niestety nie miekszalna wielka tylko
    ogrodnicza, i chcialbym postawic na wiosne altanke
    i jakis plot. Z lektury rozdzialu czwartego wyszlo
    mi, ze nie musze miec pozwolenia (metraz ponizej 20 mkw,
    wysokosc ponizej 3 m, plot ponizej 2 m - mieszcze sie
    z zapasem).

    I teraz tak, mam decyzje o warunkach zabudowy i
    zagospodarowania terenu, pozytywna, ze sie tak wyraze,
    i... no nie wiem co dalej :) Moge zaczac budowac?
    Czy musze cos jeszcze dopelnic?

    Z gory dzieki za porady.

    --
    regards, novik.