    From: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Środki obrony własnej?
    Date: Sat, 24 Jul 2004 17:16:58 +0200

> [...]
    > noz ,chyba zeby jablko chcial sobie obrac i powiedz jak odroznic osobe z
    > rozrusznikiem serca Czasami jestem przeciw posiadaniu broni w domu
    > ,noszenie broni stale, to calkiem inna bajka .Jest pewne ze bron moze
    sobie
    > kupic kazdy bandyta oczywiscie , poza normalnym obywatelem , ale
    posiadanie
    > w domu broni w jakis sposob powstrzyma zwyklego bandyte od wrednego napadu
    > na kazdego ,taki bandzior musi sie spodziewac odprawy w postaci uzycia
    broni
    > ,czyli inaczej ,moj dom ,moja twierdza .

    no niby tak, ale tu by sie pojawil iny problem. Przy roznoszeniu ulotek np,
    wybiegala by taka stara s.
    ze strzelba " Wyp*** stad :)

    > !)
    >
    > Nie chce sie czepiac tych zwyklych policjantow z Lodzi ,mogli w amoku
    > strzelic i z breneki

    dziecwyzna dostala w glowe , chlopak w brzuch.
    Tu nie ma o czym pisac.
    Wyobraz sobie ze idiesz gdziekolwiek i ktos Cie okalecza (oko). Ja
    osobiesice zabilbym
    bym tych co brali w tym udzial. A przynajmniej by w ten sposob okaleczyl.
    Popatrz sobie (ktos niedawno wkleil na gurpie) na zdjecie z meczu, jak
    policja tzryma bron, oni
    nie celuja w nogi, prosto w glowy.
    Wine zwalalja na naboje, ale oni by zyli gdyby strezlali ponizej pasa.

    ,powiesic za nabial ich przelozonych ,to w Poznaniu
    > skonczy sie postepowaniem dyscyplinarnym ,moze premie im zabiora i
    pamietam
    > ten namietny komentarz lysego komandosa PRL,

    (ten ciec, jak on mnie wk** .. Tyle mowil o prawie uzycia broni ale ani razu
    nie wspominal jak ma strezlac policja,
    wine zrzuca zawsze na poszkodowanego)

    jak mowil , ze byli pod wplywem
    > narkotykow i alkoholu , poszkodowani oczywiscie ,coby ktos inaczej nie
    > pomyslal

    tez mnie szlak trafil.

    Ci policjanci zamiast urlopu zdrowotnego areszt powinii miec.

    P.