  • 1. Data: 2013-01-09 11:59:34
    Temat: Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu
    Od: "poszukiwacz" <o...@g...com>

    Witam,
    Mam zamiar sprzedać część udziałów we współwłasności w starej
    kamienicy. Razem z tą częścią udziałów zamierzam przekazać
    nabywcy lokal mieszkalny który objąłem na wyłączny użytek za
    zgodą pozostałych współwłaścicieli. Na tą okoliczność podpisałem
    protokół zdawczo-odbiorczy lokalu z zarządcą nieruchomości,
    a innych dokumentów na to nie mam bo wiadomo - nie doszło
    do zniesienia współwłasności więc nie mogę mieć oddzielnej
    księgi wieczystej bo nie mogę wyodrębnić tego lokalu.

    Stąd pytanie: Jak w akcie notarialnym opisać przekazanie tego
    lokalu dla nabywcy udziałów. Nie jest to przeniesienie własności
    lokalu a tylko samych udziałów ale z drugiej strony nabywca
    pewnie będzie chciał mieć ten lokal odnotowany w akcie
    notarialnym. Potrzebuję do tego określonej formułki słownej bo
    niewiem czy notariusz wymyśli właściwą formułkę.
    Czy ja mogę przenieść moje prawa (ograniczone) do tego lokalu
    na nabywcę udziałów?
    Czy najważniejszy jest protokół zdawczo-odbiorczy lokalu
    pomiędzy mną a nabywcą udziałów?

    [poszukiwacz]

  • 2. Data: 2013-01-09 12:35:18
    Temat: Re: Sprzedaż udziałów we współwłasności + lokalu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2013 11:59, poszukiwacz pisze:
    [ciach śmieci]

    Przestań śmiecić LAMERZE!

    Ustaw KODOWANIE!

  • 3. Data: 2013-01-09 13:32:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 12:35:18 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Przestań śmiecić LAMERZE!
    > Ustaw KODOWANIE!

    Przecież dobrze jego post widać.

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /MMgUfJWfiQE
    Weż w końcu zacznij korzystac z normalnych narzędzi a nie wynalzków do których każdy
    musi się dostosowywać.

  • 4. Data: 2013-01-09 13:47:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2013 13:32, Kris pisze:

    > Przecież dobrze jego post widać.

    Źle.

    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.prawo
    /MMgUfJWfiQE
    > Weż w końcu zacznij korzystac z normalnych narzędzi a nie wynalzków do których
    każdy musi się dostosowywać.

    Googlegroups to nie jest normalne narzędzie tylko proteza dla tępaków co
    nie odróżniają usenetu od forum.

  • 5. Data: 2013-01-09 14:33:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:47:29 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > W dniu 09.01.2013 13:32, Kris pisze:

    > Googlegroups to nie jest normalne narz�dzie tylko proteza dla t�pak�w co
    >
    > nie odr�niaj� usenetu od forum.
    Twój kochany "regulamin usenetu" czy jak go tam zwał zapewne wpsomina o kodowaniu i
    zawijaniu wierszy których to rzeczy się czepiasz, ale wczytaj się dobrze może cosś o
    kulturze wypowiedzi tam znajdziesz.

  • 6. Data: 2013-01-09 14:42:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 13:47:29 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Googlegroups to nie jest normalne narz�dzie tylko proteza dla t�pak�w co
    >
    > nie odr�niaj� usenetu od forum.
    twoja ukochana netetykieta:
    http://www.taat.pl/article/netykieta/index.php#B.IV
    Interesuje nas B.IV
    Czepiasz się często odnośnie pkt 4 i 6 a sam regularnie łamiesz m.in pkt: 13, 14, 15.
    W sumie mi to wisi ale czas najwyższy abyś wydoroślał;)

  • 7. Data: 2013-01-09 14:50:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2013 14:42, Kris pisze:

> [...]
    15.
    > W sumie mi to wisi ale czas najwyższy abyś wydoroślał;)

    Wiesz, dziecko drogie, ale jak zwracam grzecznie uwagę, to albo nie ma
    reakcji, albo jest pyskowanie typu "tak jest nowocześnie!" (ty w tym
    przodujesz).

    Chociaż palmę pierwszeństwa w głupawym pyskowaniu w obronie śmiecenia
    technicznie wadliwymi tekstami przejął "poszukiwacz" - właśnie padłem ze
    śmiechu po odszyfrowaniu tego, co ten imbecyl napisał :) Zaprawdę, do
    elitarnego klubu należysz ;->

  • 8. Data: 2013-01-09 15:23:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 stycznia 2013 14:50:29 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]
    >
    > technicznie wadliwymi tekstami przejął "poszukiwacz" - właśnie padłem ze
    >
    > śmiechu po odszyfrowaniu tego, co ten imbecyl napisał :) Zaprawdę, do

    B.IV pkt 13 i pkt 15, ew równiez pkt 14

  • 9. Data: 2013-01-09 15:36:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.01.2013 15:23, Kris pisze:

    > B.IV pkt 13 i pkt 15, ew równiez pkt 14

    A u was biją Murzynów.

  • 10. Data: 2013-01-09 15:42:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 09.01.2013 11:59, poszukiwacz pisze:
    > [ciach śmieci]
    >
    > Przestań śmiecić LAMERZE!
    >
    > Ustaw KODOWANIE!

    wez sie odpierdol.