  • 1. Data: 2003-08-18 16:58:18
    Temat: Sprzedaz serwisu www..
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    jestem artur z belchatowa - pierwszy raz na tej grupie, witam wszystkich
    grupowiczow - tyle tytulem wstepu :)
    Mam takie pytanie:

    Jakis czas temu sprzedalem serwis internetowy.
    Serwis internetowy rozumiany przez: strona ktora dzialala na rynku kilka
    miesiecy zyskala sobie spora popularnosc - zostal sprzedany serwis www - bez
    konta www, e-mail, domeny.

    Podpisalem z kupujacym umowe - aby mial pewnosc ze go nie wykiwam :)
    Umowa jest tutaj: http://cofecto.com/umowa.doc (zaixowane to co trzeba -
    data sie zgadza) - tresc identyczna.

    Ok podpisana umowa zostala. Koles zaplacil. Ja umowy nei dostalem a czemu?
    Po wplacniu pieniazkow kontakt w sumie z kupujacym zniknol - powiedzialm ze
    wyejzdza na 1-2 tygodnie i aby sie zajol jeszcze serwisem..
    I tak to trwa do dnia dzisiejszego.
    W sumie pieniadze wplacil ale w czym zecz?
    W tym ze ja ten serwis utrzymuje (place za konto www, domene itd) pracuje
    nad tym aby byl w tak swietnej formie jak dawniej, aby sie stracic
    odwiedzajacych.

    Teraz pytania:
    Czy moge zerwac umowe i pieniadze przepadna na czesc sprzedajacego czyli
    mnie? (probowalem kilka krotnie dzownic, mailowac ale bez rezultatow)
    I abym dalej mogl prowadzic serwis?

    Ew. jesli osoba sie odezwie powiedzmy za tydzien, miesiac, rok moge domagac
    sie wyplacenia neleznosci za prowadzenie serwisu (wszelkie oplaty + moja
    praca?)

    Wiem ze moge zamknoc serwis ale za duzo pracy mnie to kosztowalo o szkoda
    aby dobrze prosperujacy serwis upadl.

    Kwota za serwis nie byla spora - kilkaset zlotych.

    Mam nadzieje ze zrozumiale naswietlilem sprawe.
    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i sygestje.