  • 31. Data: 2011-10-05 12:31:00
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu z odroczonym terminem płatnosci
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 01:14:06 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale dla porządku wypadałoby dodać, że ponoć to on właśnie
    > namówił ją na transakcję z bankiem

    Ty na pewno jesteś dorosły?
    --
    XL

  • 32. Data: 2011-10-05 16:52:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2011, Ikselka wrote:

    > Ty na pewno jesteś dorosły?

    A Ty na pewno nigdy nie spotkałaś się z opisem, w którym "na gębę"
    umawiano się w sposób sprzeczny z tego co było na piśmie?
    No to pytanie kierujesz do siebie ;P

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2011-10-05 17:06:11
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Jeśli nie da rady, to istnieje przepis który zabrania.
    > Uprzejmie poproszę.
    > Przypomnę: umowa składająca się z najmu lub użytkowania
    > oraz umowy zobowiązującej do sprzedaży.

    ja mialem na mysli umowe warunkowa u notariusza, z tego co wiem to zadnych
    warunkow zawierac nie mozna a ikselka sobie wali takie zonki, ze az sie noz
    otwiera w kieszeni. ja jak czegos nie kumam to sie nie zabieram za pisanie a
    jak czegos nie jestem pewny to zaznaczam w postach.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 34. Data: 2011-10-05 18:24:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2011 10:50, slawek pisze:

    > Jakie są szanse że odzyskam kase jesli wydam mu auto ??

    Spytaj wróżki.

    > czy istnieje ryzyko
    > że osobnik się ulotni i bedę szukał i się sądził ??

    Ryzyko zawsze istnieje.

  • 35. Data: 2011-10-05 21:37:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 18:52:51 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A Ty na pewno nigdy nie spotkałaś się z opisem, w którym "na gębę"
    > umawiano się w sposób sprzeczny z tego co było na piśmie?

    A po polsku to samo mogłabym poprosić?

    > No to pytanie kierujesz do siebie ;P

    No nie, dokładnie do Ciebie.

    --
    XL

  • 36. Data: 2011-10-05 21:42:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 19:06:11 +0200, wromek napisał(a):

    > ja jak czegos nie kumam to sie nie zabieram za pisanie a
    > jak czegos nie jestem pewny to zaznaczam w postach.

    "Co do samej strony prawnej i ew. zagrożeń niewywiązaniem się nie chcę się
    wypowiadać, ale zainteresowałabym się też na Twoim miejscu (...) Czy się
    mylę - może ktoś
    kompetentny się tutaj wypowie w tej kwestii."

    Ja też zaznaczam :->
    --
    XL

  • 37. Data: 2011-10-06 09:36:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > A po polsku to samo mogłabym poprosić?

    Jeśli nie rozumiesz to widocznie doświadczenia Ci brak.
    Z czasem przyjdzie.
    Może kogoś Ci znanego naciągną, może Ciebie.

    > No nie, dokładnie do Ciebie.

    Acha. Też brak doświadczenia ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2011-10-06 10:12:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2011, wromek wrote:

    > ja mialem na mysli umowe warunkowa u notariusza,

    Acha.
    A ja sądziłem że zaprzeczenie dotyczy czego innego :)
    (no i z przezorności grzecznie spytałem, uff ;))
    Problemem jest nie tyle jakiś warunek (bo jak rozumiem
    sprzedającego nie urządza niesprzedanie), co możliwość
    "przesunięcia" w czasie momentu sprzedaży.
    Nie wiem po prawdzie po co, ale to inna sprawa :)
    (chodziło o istnienie takiej możliwości prawnej)

    > z tego co wiem to zadnych warunkow zawierac nie mozna

    Hm... z czego by to miało wynikać?
    Nie może być warunkowa umowa nabycia np. nieruchomości
    i inne takie w których wprost wykluczono warunek.
    Co do zasady w KC jest tylko ograniczenie "jeśli przepis
    nie wyklucza" czy jakoś tak (w opisie warunku), pozostałe
    można.
    Już umowa zobowiązująca może być "pod warunkiem",
    również notarialnie, bo czemu by nie?
    ANR np. twierdzi że tak sprzedaje:
    http://www.dobrebudowanie.pl/informacje-i-porady-bud
    owlane.php?a=pokaz&tekst=889
    "umowa notarialna warunkowa"

    > a ikselka sobie wali takie zonki, ze az sie noz
    > otwiera w kieszeni.

    No niektóre tezy wywołują zdumienie, nie powiem że nie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2011-10-06 16:00:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 11:36:41 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A Ty na pewno nigdy nie spotkałaś się z opisem, w którym "na gębę"

    > Jeśli nie rozumiesz to widocznie doświadczenia Ci brak.

    Owszem, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w rozszyfrowywaniu czegos
    takiego: "umawiano się w sposób sprzeczny z tego co było na piśmie".
    --
    XL

  • 40. Data: 2011-10-06 16:23:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.10.2011 18:00), Ikselka wrote:

    > Owszem, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia w rozszyfrowywaniu czegos
    > takiego: "umawiano się w sposób sprzeczny z tego co było na piśmie".

    Czyli pytanie o dorosłość kieruj do siebie.

    p. m.