  • 1. Data: 2011-10-03 19:55:24
    Temat: głosowanie
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    Czy w nadchodzących wyborach uda mi się jakoś zagłosować jeśli nie mam
    adresu zameldowania?

  • 2. Data: 2011-10-03 21:05:58
    Temat: Re: głosowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/3/2011 2:55 PM, mokpl wrote:
    > Czy w nadchodzących wyborach uda mi się jakoś zagłosować jeśli nie mam
    > adresu zameldowania?

    pewnie tak, nie ty pierwszy.
    pogooglaj troche.

  • 3. Data: 2011-10-03 21:21:51
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-10-03 23:05, witek pisze:

    > pewnie tak, nie ty pierwszy.
    > pogooglaj troche.

    Trochę googlałem, ale trafiam na problemy pt. "jak głosować po za
    miejscem zameldowania". Nawet jak wpisuję "bez meldunku".

  • 4. Data: 2011-10-03 22:29:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/3/2011 4:21 PM, mokpl wrote:

    > Trochę googlałem, ale trafiam na problemy pt. "jak głosować po za
    > miejscem zameldowania". Nawet jak wpisuję "bez meldunku".

    a wpisałeś bezdomny?

  • 5. Data: 2011-10-04 05:07:33
    Od: "Emeryk" <9...@w...pl>

    > miejscem zameldowania". Nawet jak wpisuję "bez meldunku".

    masz czas do końca dziś

    jk

  • 6. Data: 2011-10-04 05:27:59
    Temat: Re: g?osowanie
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-10-04 07:07, Emeryk pisze:

    > masz czas do ko?ca dzi?

    Ale na co? Jak na pobranie jakiegoś zaświadczenia w swoim miejscu
    zameldowania, żeby głosować w innym, to nie o to przecież zapytuję.

  • 7. Data: 2011-10-04 06:32:41
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku mokpl napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Ale na co? Jak na pobranie jakiegoś zaświadczenia w swoim miejscu
    > zameldowania, żeby głosować w innym, to nie o to przecież zapytuję.
    Na zgłoszenie się do urzędu miasta, tam gdzie przebywasz, bo w końcu na
    jakimś dworcu mieszkasz...
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 8. Data: 2011-10-04 06:40:07
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-10-03 21:55, mokpl pisze:
    > Czy w nadchodzących wyborach uda mi się jakoś zagłosować jeśli nie mam
    > adresu zameldowania?

    "Głosowanie poza miejscem zamieszkania może być też możliwe po dopisaniu
    do listy wyborców. Termin składania wniosków o wpisanie na listę w
    wybranym przez siebie obwodzie wyborczym mija 4 października. O
    dopisanie do listy mogą się starać osoby, które czasowo przybywają w
    danym miejscu lub nie mają stałego miejsca zamieszkania."

    "Jeżeli szukasz adresu rzędu Gminy w swoim pobliżu - szukaj po mapie"
    http://www.gminy.pl/BmbGCgi.exe/dats?comm=map&lang=P

    Rychu