  • 11. Data: 2004-05-17 19:47:49
    Temat: Re: Sprzedaż rzeczy znalezionej w... internecie :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
    news:61sha0lmpkdoilmfnnihj4dtbofis6tgn5@4ax.com...

    > Jest napisane że materiał ,,is not copyrighted''. Stąd moje pytania.

    Skoro autor nie chce go chronić, to oczywiście, ze można go rozprowadzać.
    Tylko czy to na pewno jest oświadczenie autora, a nie właściciela serwera.

  • 12. Data: 2004-05-19 11:09:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 May 2004, Grzegorz wrote:
    [...]
    >+ ,,Moje'' materiały nie są chronione żadnymi prawami
    >+ autorskimi -- można je używać dowoli.

    Musi być, teskty ustaw i rozporządzeń. Albo polskie normy, i to
    tylko te które "stanowią obowiązujace prawo" (dobrowolne podlegają
    ochronie !).
    Albo są to średniowieczne czy starożytne utwory ;) (no, ile
    tam mamy - 70 lat od śmierci twórcy, tak ?)
    Nawet jeśli masz notarialne poświadczenie autora że "można ich
    używać do woli" to one *SĄ* chronione prawami - z mocy ustawy !

    pozdrowienia, Gotfryd