  • 1. Data: 2004-05-17 11:34:45
    Temat: NZ a Klauzula Wykonalności
    Od: p...@p...onet.pl

    NZ wydany w post. uproszczonym stal sięjużprawomocny, otrzymałem go (jako
    powód) ale z adnotacją Potwierdzam za zgodność i tutaj podpis sędziego, zawsze
    myślałem że oryginał dokumentu przesyła się stronie.

    Chcę teraz wystąpić o nadanie klauzuli wykonalności ale czy mam załaczyć ten
    dokument potwierdzony za zgodność (czyli NZ jaki otrzymałem od sądu) ??

  • 2. Data: 2004-05-17 12:09:37
    Temat: Re: NZ a Klauzula Wykonalności
    Od: "Tomasz Zarzycki" <t...@p...fm>

    Otrzymał Pan odpis nakazu zapłaty, oryginal orzeczenia zawsze znajduje sie w
    aktach sadowych. Odpis orzeczenia jest jak najbardziej dokumentem
    oryginalnym.

    Składając wniosek o nadanie klauzuli wykonalności należy załączyć odpis
    nakazu zapłaty.+ uiscic opł kancelaryjna

    --
    Tomasz Zarzycki

    gg # 384991

    tel. 0 605 598 220 (w rozsądnych godzinach)
    <ciach>

    ---