  • 11. Data: 2011-07-13 20:47:49
    Temat: Re: Sprzedaż prawa do miejsca parkingowego
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Czyli chcesz zbyć tzw. ekspektatywę do miejsca postojowego.
    Teoretycznie możliwe.
    Diabeł tkwi w szczegółach, jak umowa, statut spółdzielni i podobne pierdoły.
    Idź do ze dwóch notariuszy w pobliżu.
    A na koniec do trzeciego.

    -----

  • 12. Data: 2011-07-13 20:47:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/13/2011 3:42 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Jesteś właścicielem prawa do zakupu tego mieszkania :)

    Nie.
    jest stroną umowy o wybudowanie i przekazania mieszkania na własność.

  • 13. Data: 2011-07-13 20:49:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/13/2011 3:42 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Pomyślałeś że trzeba będzie je oddzielić od mieszkania jako osobną
    > nieruchomość?

    co w przypadku "wolnostojacego" miejsca postojowego sie po prostu nie da. :)

    tak samo jak sie nie da odsprzedać połowy dużego pokoju.

  • 14. Data: 2011-07-14 08:48:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011, witek wrote:

    > Nie.
    > jest stroną umowy o wybudowanie i przekazania mieszkania na własność.

    Co prawda to prawda.
    Ale skoro to mieszkanie już istnieje, pozostało owo "przekazanie
    na własność", czyli sprzedaż. Odniosłem się do stanu faktycznego
    (z już częściowo wykonaną umową), acz moja wina że nie zastrzegłem :]

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2011-07-14 16:33:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w przypandku spółdzielni miejsce nie stanowi oddzielneg lokalu i jest
    > przypozondkowane do mieszkania.

    Albo i nie :-)