eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ? › Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    From: Marccco <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż na odległość -> Zapoznanie się z towarem -> Ewentualny zwrot ?
    Date: Tue, 06 Jul 2010 18:39:12 +0200

    Witam!
    Przymierzam się zakupu aparatu fotograficznego. Zależy mi na czasie,
    dlatego zakupu chciałbym dokonać przez internet. Co, jeśli się okaże, że
    aparat nie spełnia moich oczekiwań? Czy będę miał możliwość zwrotu
    zakupionego towaru w ciągu 10 dni? Czy sklep będzie miał obowiązek
    zwrotu wszystkich wpłaconych przeze mnie pieniędzy związanych z tym
    zakupem? Czy przez okres 10 dni będę miał możliwość zapoznania się z
    zakupionym towarem, to znaczy włączenia, zrobienia przykładowych zdjęć,
    itp. Na tej podstawie chciałbym sobie wyrobić opinie o sprzęcie i
    zdecydować czy zakupiony sprzęt spełnia moje oczekiwania, czy też nie.

    Pozdrawiam.