  • 1. Data: 2008-04-17 05:39:40
    Temat: Sprzedaz na Allegro
    Od: Sebastian Plewa <s...@g...com>

    Witam. Mam takie pytanie. Zakupiłem na fakturę paski. Sprzedaję je w
    sklepie. Wystawiłem je także na Allegro. Aukcja jednak została usunięta,
    powód: "Aukcja została usunięta ponieważ towar jest nieoryginalny".
    Na jakiej podstawie ktoś z Allegro może stwierdzić ze paski są
    nieoryginalne? Paski są kupione z hurtowni, więc jak mogą być nieoryginalne?
    Jeżeli to co pisze Allegro to prawda, wychodzi na to że paski
    sprzedawane w sklepie też są nieoryginalne i mogę mieć z tego tytułu
    problemy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-17 07:29:49
    Temat: Re: Sprzedaz na Allegro
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Sebastian Plewa pisze:
> [...]
    > Jeżeli to co pisze Allegro to prawda, wychodzi na to że paski
    > sprzedawane w sklepie też są nieoryginalne i mogę mieć z tego tytułu

    Allegro jest monopolista i nic nie zrobisz.
    Pracownicy allegro bardzo czesto usuwaja bezzasadnie aukcje, blokuja konta itp.
    Maja klienta w d.... a Ty im zaplac wysoka prowizje co miesiac.

  • 3. Data: 2008-04-17 11:01:40
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian Plewa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli to co pisze Allegro to prawda, wychodzi na to że paski
    > sprzedawane w sklepie też są nieoryginalne i mogę mieć z tego tytułu

    Prześlij do allegro dokumenty poświadczające prowadzoną działalność, kserokopię
    faktury zakupu sprzedawanych przedmiotów i potwierdź oryginalność przedmiotów.
    Jest 10% szans, że pozwolą ci wystawić aukcję.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2008-04-17 12:30:39
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał w wiadomości

    > Allegro jest monopolista i nic nie zrobisz.
    > Pracownicy allegro bardzo czesto usuwaja bezzasadnie aukcje, blokuja konta
    > itp.
    > Maja klienta w d.... a Ty im zaplac wysoka prowizje co miesiac.

    a jakie ma znaczenie przy przestepstwie pomowienia to czy ktos jest
    monopolista? :)

    P.

  • 5. Data: 2008-04-17 12:31:13
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    >oryginalność przedmiotów.
    >Jest 10% szans, że pozwolą ci wystawić aukcję.

    a ja bym wylecial z prywtanym aktem oskarzenia o pomowienie o sprzedaz
    podrobek
    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 6. Data: 2008-04-17 12:34:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Troll pisze:

    > a ja bym wylecial z prywtanym aktem oskarzenia o pomowienie o sprzedaz
    > podrobek

    IMHO nie można mówić o karalności pomówienia, jeśli pomówienie miało
    miejsce w prywatnej rozmowie pomiędzy pokrzywdzonym i sprawcą (podobnie:
    w prywatnych mailach).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2008-04-17 13:56:55
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > nieoryginalne? Paski są kupione z hurtowni, więc jak mogą być nieoryginalne?

    Rzeczywiście, bardzo dobre potwierdzenie oryginalności.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 8. Data: 2008-04-17 14:33:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Apr 2008, Troll wrote:

    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał

    Daleki jestem od twierdzenia, że allegro cokolwiek "stwierdziło"
    albo że ma jakiś mocny dowód.
    Ale wykluczyć tego, że ktoś przytargał np. z Chin kilka wagonów
    takich pasków, które były podróbkami, chyba nie możemy?
    Mógł się zgłosić ktoś kto reprezntuje rzeczywistego producenta
    (albo posiadacza marki, albo coś w tym stylu...)

    "Zwyczajnie"? :P

    [...]
    [...]
    > a jakie ma znaczenie przy przestepstwie pomowienia to czy ktos jest
    > monopolista? :)

    Ale pytanie czy mamy pomówienie, zarówno w znaczeniu przestępstwa,
    jak i stanu faktycznego.
    A nuż te paski *rzeczywiście* są podrabiane.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2008-04-17 15:42:49
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Liwiusz wrote:

    > IMHO nie można mówić o karalności pomówienia, jeśli pomówienie miało
    > miejsce w prywatnej rozmowie pomiędzy pokrzywdzonym i sprawcą (podobnie:
    > w prywatnych mailach).

    A mail wyslany z pracy (pracownik Allegro w godzinach pracy z
    pracowniczego maila w sprawie pracy - do tego odpowiadanie na maile to
    zakres pracy(obowiazek) pracownika (na 99% - bo nie znam warunkow umowy
    o prace danego pracownika) ) to niby prywatna rozmowa? LOL ;)

  • 10. Data: 2008-04-17 16:39:13
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Maverick napisał(a):

> [...]
    > zakres pracy(obowiazek) pracownika (na 99% - bo nie znam warunkow umowy
    > o prace danego pracownika) ) to niby prywatna rozmowa? LOL ;)

    Tak, prywatna w tym sensie, że bez udziału osób trzecich. Natomiast
    aby karalnie pomówić, należy to zrobić w ten sposób, aby dotarło to do
    osób trzecich.