    From: "Krzysztof S." <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż mieszkania kupionego od dewelopera
    Date: Wed, 24 Aug 2005 11:33:47 +0200

    Witam.

    W grudniu 2001 roku podpisałem z deweloperem 'Przedwstępna umowa
    ustanowienia odrębnej własności lokalu i sprzedaży lokalu' z
    umowy wynika ze właścicielem zostanę po spłaceniu całości, czyli
    w 2010r. Teraz chciałbym zrezygnować z mieszkania odzyskać
    pieniądze które zapłaciłem, od dewelopera nie jestem wstanie ich
    otrzymać(co wydaje się być logiczne). Pozostaje mi sprzedaż, tylko
    nie wiem czy mogę cos takiego zrobić bo to nie jest jeszcze moja
    własność i zupełnie nie wiem jak się za to zabrać, czy może w
    pierwszej kolejności zasięgnąć rady u prawnika czy raczej
    notariusza i jak taka transakcja miałaby przebiegać.

    Bardzo proszę o radę.

    Krzychu