    From: hhh <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż mieszkania bez księgi wieczystej.
    Date: Wed, 8 Jul 2009 09:46:39 -0700 (PDT)

    Witam

    Mam pytanko, zamierzam sprzedać mieszkanie, które nie posiada księgi
    wieczystej. Kupujący chce na jego zakup wziąć kredyt. Jak wygląda
    procedura sprzedaży, czy ja będę musiał założyć tą księgę czy
    kupujący? Jeśli kupujący to dopiero będzie to mógł zrobić po
    podpisaniu aktu notarialnego? Jeśli tak i zalożenie księgi trwa np 2
    miesiące to oznacza to że po podspianiu aktu notarialnego mieszkanie
    nie będzie już moje a ja będę musiał czekać powiedzmy te 2 mies na
    pieniądze?:)) Jakie są wtedy zabezpieczenia dla sprzedającego?