  • 11. Data: 2016-11-22 18:23:55
    Temat: Re: Sprzedaz/kupno RTV z drugiej reki, a rekojmia/gwarancja
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-10-20 10:12, szerszen wrote:

    > Coś mi się kolebie o okolicach 1000 PLN, ale trzeba pogooglać.

    1000 pln nie rewaloryzowana od 10(?) lat

  • 12. Data: 2016-11-22 18:42:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kupując za 1100 zł liczy się od nadwyzki, czy od całej kwoty?

    -----

  • 13. Data: 2016-11-22 18:50:05
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-11-22 18:42, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kupując za 1100 zł liczy się od nadwyzki, czy od całej kwoty?

    2% od calosci

  • 14. Data: 2016-11-22 22:29:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    > Co do spersonalizowanych faktur to trudno powiedzieć, ale sporo wiekszych
    > producentów w ogóle nie wymaga w przypadku naprawy > paragonu/faktury, dla
    > nich liczy się numer seryjny i zapis w systemie kiedy sprzęt został sprzedany.

    Co jeżeli ktoś zamówi tv przez internet i zwróci do sklepu. Potem sprzedawca
    sprzeda ten sam tv po 4 miesiącach? Konsument będzie stratny o te 4 miesiące.

  • 15. Data: 2016-11-22 23:23:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak sprzedawca "zapisuje w systemie" datę sprzedaży konkretnego egzemplarza?

    -----