    From: "Mariusz Wojciechowski" <w...@i...uj.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaz dzialki - na raty - umowa notarialna
    Date: Tue, 18 Jan 2005 10:39:04 +0100

    Witam,
    Mam dylemat, sprzedaje dzialke i kupiec chce ja kupic na nastepujacych
    zasadach, wplaca mi 30% wartosci i jednoczesnie chce podpisac odrazu umowe
    notarialna w ramach ktorej stanie sie pelnoprawnym wlascicielem gruntu,
    jemu chodzi o to ze chcialby sie zaraz zaczac budowac i teraz w jaki
    sposob moge sie zabezpieczyc, jak odzyskac w przypadku jego nie
    wyplacalnosci dlugu albo pieniadze albo dzialke, i jak wyglada sprawa w
    przypadku gdy on juz cos postawi na tej dzialce.

    Interesuja mnie tez wlasze doswiadczenia czy w przypadku niesplacania
    dlugu mozna z goscia w realy sposob sciagnac naleznosc nie posuwajac sie
    do kroków drastycznych.

    POzdrawiam
    --
    Mariusz Wojciechowski