  • 1. Data: 2004-04-14 09:18:26
    Temat: Sprzedaz dzialki
    Od: Stary zgred <a...@...pl>

    Witam serdecznie !

    Jest niezabudowana dzialka. Jest chetny do jej kupna.
    Wszyscy wlasciciele (spadkobiercy) wymienieni sa w Ksiedze Wieczystej
    (wpisow jak wiadomo dokonano na podstawie stosownych orzeczen sadowych)
    Na kazdego z wlascicieli przypada kwota ok 3000 zl

    Czy normalna jest taka procedura ze Notariusz zada od wlascicieli
    (kazdego z osobna) odpisow orzeczenia Sadu z prawa nabycia spadku i
    jakis zaswiadczen z US o nie podleganiu obowiazkowi podatkowemu w tej
    sytuacji ?

    Przeciez to jakas paranoja i tylko nakrecajace tzw przerob okreslonym
    urzedom, o kasie za znaczki skarbowe i zmarnowanym czasie nie
    wspomninajac.

    Czy ktos z grupowiczow moze mnie wspomoc dokladna procedura
    (niestety w internecie jakos nie udalo mi sie nic konkretnego zlaezc)
    co i jak powinno byc, tak naprawde przedstawione Notariuszowi by ten
    mogl zlozyc swoj podpis pod aktem sprzedazy dzialki ?

    Z gory dziekuje

    --
    Pozdrowienia,
    Stary zgred

  • 2. Data: 2004-04-14 10:44:18
    Temat: Re: Sprzedaz dzialki
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Przeciez to jakas paranoja i tylko nakrecajace tzw przerob okreslonym
    > urzedom, o kasie za znaczki skarbowe i zmarnowanym czasie nie
    > wspomninajac.

    Mamy wolny rynek. Zmien notariusza.