  • Data: 2002-01-14 18:37:59
    Temat: Sprzedaz domu, porada
    Od: "ARKA" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedaje dom aktem notarialnym, po otrzymaniu calosci pieniedzy, mam sie
    wyprowadzic w ciagu 60 dni.
    Notariusz wymaga przedstawienia z gminy zaswiadczenia o wymeldowaniu w dniu
    podpisania aktu. Ja uwazam,ze musze sie wymeldowac w ciagu 60 dni. Jak to
    jest?
    Czy stale zameldowanie jest zwiazane z faktem posiadania domu?
    Notariusz wymaga takze oprocz wypisu z hipoteki dokumentu z rejestru
    gruntow, czy ma do tego prawo.
    Jakie sa podstawy prawne jesli moznaby prosic o podpowiedz.
    Dziekuje za pomoc,
    Anka