  • Data: 2002-01-16 13:15:09
    Temat: Re: Sprzedaz domu, porada
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ARKA" <s...@w...pl> wrote in message news:a1vjjd$ogb$1@news.tpi.pl...
    > Sprzedaje dom aktem notarialnym, po otrzymaniu calosci pieniedzy, mam sie
    > wyprowadzic w ciagu 60 dni.
    > Notariusz wymaga przedstawienia z gminy zaswiadczenia o wymeldowaniu w
    dniu
    > podpisania aktu.

    Moze zapyta bo Pani jak moze zadac poswiadzenia nieprawdy przez urzad?

    > Ja uwazam,ze musze sie wymeldowac w ciagu 60 dni. Jak to
    > jest?

    dokladnie tak - ma sie Pani wyprowadzic w ciagu 60 dni OD ZAPLATY.

    > Czy stale zameldowanie jest zwiazane z faktem posiadania domu?

    Absolutnie nie.
    Gdy sprzedawalem mieszkanie Notariusza meldunek nie obochodzil.

    > Notariusz wymaga takze oprocz wypisu z hipoteki dokumentu z rejestru
    > gruntow, czy ma do tego prawo.

    Wyciag z hipoteki to co innego. Trzeba przedstawic zaswiadczenia ktore maja
    wplyw
    na wartosc domu o swiadcza o tym, ze istotie ma Pani tytul prawny do
    nieruchomosci.

    Bo tak aprawde, nie sprzeaje Pani domu, a NIERUCHOMOSC zabudowana
    (wraz z budynkiem).

    > Jakie sa podstawy prawne jesli moznaby prosic o podpowiedz.
    > Dziekuje za pomoc,
    > Anka

    A nie ma innych notariuszy ?

    Boguslaw