  • 1. Data: 2007-05-16 17:02:03
    Temat: Sprzedaż alkoholu a obiekty kultu religijnego.
    Od: crusader <w...@i...pl>

    Jestem właścicielem sklepu spożywczego, w pobliżu którego znajduje się
    okazały krzyż przy którym wierni czasami się modlą (jest to mała
    wioska). Czy są jakieś przeciwskazania do sprzedaży alkoholu w pobliżu
    takich miejsc. Ostatni doszły mnie słuchy, że niektórym mieszkańcom
    wioski to się nie podoba więc szukam podstawy prawnej. Krzyż
    postawiono później niż sklep i nawet ja jak większość innych
    mieszkańców sponsorowałem jego budowę, ale teraz mam zgryz :(.

  • 2. Data: 2007-05-16 18:23:17
    Od: stern <s...@0...pl>

    crusader napisał(a):
> [...]
    > postawiono później niż sklep i nawet ja jak większość innych
    > mieszkańców sponsorowałem jego budowę, ale teraz mam zgryz :(.

    nie ma już słynnych 100m.
    Twoja Rada Gminy musiała podjąć uchwałę, gdzie wolno sprzedawać alkohol,
    więc tam musisz poszukać.