  • 1. Data: 2004-11-22 13:13:06
    Temat: Sprzedać program
    Od: "Pawel" <d...@p...onet.pl>

    Witam.

    Napisałem sobie program, który chciałbym zwyczajnie sprzedawać poprzez
    internet. Nie mam firmy. Czy mogę to robić bez otwarcia działalności
    gospodarczej? Jeśli mogę to jakie podatki mam obowiązek w takiej sytuacji
    opłacać?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-11-22 13:19:55
    Temat: Re: Sprzedać program
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Pawel wrote:

> [...]
    > internet. Nie mam firmy. Czy mogę to robić bez otwarcia działalności
    > gospodarczej? Jeśli mogę to jakie podatki mam obowiązek w takiej sytuacji

    poszukaj w archiwum. bylo niedawno.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-22 13:21:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > internet. Nie mam firmy. Czy mogę to robić bez otwarcia działalności
    > gospodarczej? Jeśli mogę to jakie podatki mam obowiązek w takiej

    prz3ecytac archiwum, bylo ze sto razy.

    Albo DG
    albo umowa zlecenie/o dzielo dla kjazdego programu odzdzielnie (i kazdy
    musi byc zmodyfikowany, np skompilowanie
    z innymi danymi w dialogu "o.."

    P.