  • 11. Data: 2010-11-09 19:16:56
    Temat: Re: Sprecyzowanie pozwanego - adres osoby fizycznej
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 9 Lis, 19:59, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Niby napisa e prawd , ale ca kiem tak... po adwokacku ;)
    >   W KRS s *r wnie * rejstrowane osoby fizyczne prowadz ce DG, tyle
    > e *dobrowolnie* (mog , ale nie musz - mog w EDG).

    Do KRS można wpisywać osoby fizyczne, ale do rejestru dłużników
    niewypłacalnych. I raczej nie jest to wpis dobrowolny ;)

    MG

  • 12. Data: 2010-11-09 19:22:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    666 napisał(a) :
    > Jeśli masz takie pismo z sądu to możesz załączając je (to ważne, bo stanowi
    > tzw. podstawę prawną) ustalić adres pozwanego poprzez specjalne biuro w MSWiA
    > (druk wniosku do pobrania na stronie).
    > Wiąże się to z umiarkowaną opłatą (18 zł) i niestety trwa minimum miesiąc lub
    > dłużej).

    Taaaa... 14 dni mam na złożenie uzupełnienia.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 13. Data: 2010-11-09 19:27:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Pewnie i nikt z nas w innym miejscu by tego nie robił, ale jak pytający nie
    > potrafił dotąd odróżnić osoby prawnej od fizycznej, to Twój link tego nie
    > zmieni.

    I nie zmienił. Byłem tam już. W tej chwili nie podam regonu i
    NIPu. Nie mam przy sobie. Zresztą KRS nie zwracał żadnych danych
    po ich wpisaniu. Dopiero szukając po numerze KRS dało się
    znaleźć. Wszelkie numery dopiero rano mogę podać.

    To spora firma. Prezes nie prowadzi raczej jednoosobowej
    działalności. Ma kilka sklepów i zatrudnia ponad 100 osób, jak
    znalazłem w jakimś informatorze gospodarczym.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 14. Data: 2010-11-09 19:42:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ibc77r$86r$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > To spora firma. Prezes nie prowadzi raczej jednoosobowej działalności. Ma
    > kilka sklepów i zatrudnia ponad 100 osób, jak znalazłem w jakimś

    Podaj REGON, jak będziesz miał. I zauważ, że czasem z różnych powodów ta
    sama osoba pod podobnymi nazwami prowadzi osobistą działaność gospodarczą i
    jakąś tam spółkę, a czasem spółkę z oo i akcyjną.

  • 15. Data: 2010-11-09 19:45:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > wskazuje, że chodzi o spółkę handlową), ale w KRS *mogą*
    > być rejestrowane osoby fizyczne!

    Znasz takowego co się w KRS wpisał? Jak tak, to podaj numer,
    wydrukuję i powieszę nad łóżkiem :)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-11-09 19:47:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 20:27, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > mam przy sobie. Zresztą KRS nie zwracał żadnych danych po ich wpisaniu.
    > Dopiero szukając po numerze KRS dało się znaleźć. Wszelkie numery

    Zatem z pewnością firma nie nazywa się Firma Handlowa TM Jan
    Iksiński, tylko co najwyżej

    Firma Handlowa TM Jan Iksiński sp. z o.o.
    Firma Handlowa TM Jan Iksiński S.A.
    Firma Handlowa TM Jan Iksiński s.j.
    lub jeszcze inaczej.

    Pewnie tego dodatku brakuje sądowi.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-11-09 20:14:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

    > Zatem z pewnością firma nie nazywa się Firma Handlowa TM Jan
    > Iksiński, tylko co najwyżej
    >
    > Firma Handlowa TM Jan Iksiński sp. z o.o.
> [...]

    Aha, to zdaje się jest spółka komandytowa. Lub była. Znalazłem 3
    różne adresy, z tego najnowszy, ze strony www firmy nie wspominał
    nic o dopisku rodzaju spółki. Zresztą nieścisłości u nich nie
    dziwią mnie już, skoro 2 lata temu prezes UOKiK stwierdził, że w
    spółce wielokrotnie stosowano praktyki naruszające zbiorowe
    interesy konsumentów, m.in. brak informacji o firmie na jej stronie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 18. Data: 2010-11-09 23:43:08
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Idź ze wszystkimi danymi, które masz do wydziału ewidencji gospodarczej (dzielnica,
    gmina).
    Informacja pisemna płatna (18 zł??), ale wgląd "okiem" bezpłatny.

    A najpierw:
    stat.gov.pl/regon/
    Na 99,9% znasz regon lub nip kontrahenta.

    -----

  • 19. Data: 2010-11-09 23:44:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Niech zgadnę: