  • 1. Data: 2014-07-01 10:25:49
    Temat: Sprawozdanie finansowe spółki.
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    Termin sporządzenia sprawozdania finansowego mija z końcem marca. Czy są
    jakieś ew. konsekwencje, jeśli zostało ono sporządzone po tym terminie?
    Dotyczy to spółki z o.o.

    --
    niebieski

  • 2. Data: 2014-07-01 18:02:40
    Temat: Re: Sprawozdanie finansowe spółki.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niebieski" <n...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Termin sporządzenia sprawozdania finansowego mija z końcem marca. Czy są
    > jakieś ew. konsekwencje, jeśli zostało ono sporządzone po tym terminie?
    > Dotyczy to spółki z o.o.

    Jesli przed jego przesłaniem do sądu sąd nie nałożył grzywny, to nie
    spotkałem się z przypadkiem, by nałożył ją po otrzymaniu.

  • 3. Data: 2014-07-02 07:27:11
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    > Użytkownik "niebieski" <n...@i...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli przed jego przesłaniem do sądu sąd nie nałożył grzywny, to nie
    > spotkałem się z przypadkiem, by nałożył ją po otrzymaniu.
    Termin trzymiesięczny, to termin na sporządzenie. Do sądu składa się
    sprawozdanie zatwierdzone. Termin na zatwierdzenie to sześć miesięcy. Drobne
    przekroczenia nie są zazwyczaj karane.
    Michał

  • 4. Data: 2014-07-02 15:16:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 01 Jul 2014 10:25:49 +0200, niebieski
    <n...@i...eu> wrote:
> [...]
    Czy są
    > jakieś ew. konsekwencje, jeśli zostało ono sporządzone po tym

    Kiedyś zapomniało mi się donieść jakiś brakujący załącznik, sąd kilka
    razy wzywał, aż w końcu przyszło z policji wezwanie "za niedopłnienie
    obowiązku...". Musiałem iść sna komisariat, złożyć wyjaśnienie.
    Skończyło się na paru żartach z panią policjant i obiecaniem, że się
    to jesz nie powtórzy.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-07-10 22:22:57
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

> [...]
    > obowiązku...". Musiałem iść sna komisariat, złożyć wyjaśnienie. Skończyło
    > się na paru żartach z panią policjant i obiecaniem, że się to jesz nie

    Spałeś z nią ?