  • 1. Data: 2002-03-12 12:20:20
    Temat: Sprawdzenie danych adresowo-paszportowych z druku PIT
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    Moja babcia dostała pytanie o potwierdzenie danych; PESEL, NIP, kod pocztowy
    i gmina, miejsce zamieszkania wraz z numerem domu. Wraz z proźbą o odesłanie
    do siedziby oddziału regionalnego zwykłem listem. Czy to nienarusza ustawy o
    ochronie danych osobowych?

  • 2. Data: 2002-03-12 12:57:13
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Rolnik <b...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6krlg$86n$...@n...tpi.pl...
> [...]
    odesłanie
    > do siedziby oddziału regionalnego zwykłem listem. Czy to nienarusza ustawy

    Od kogo dostala to "pytanie o potwierdzenie"?

    Karol

  • 3. Data: 2002-03-12 13:58:45
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

    > Od kogo dostala to "pytanie o potwierdzenie"?

    Od oddziału KRUS wraz PIT-em za zeszły rok

  • 4. Data: 2002-03-12 17:24:13
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 12 Mar 2002, Rolnik wrote:

> [...]
    > do siedziby oddziału regionalnego zwykłem listem. Czy to nienarusza ustawy o

    A kto pytał?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.