  • 1. Data: 2002-03-12 11:46:27
    Temat: Pracownik versus Pracodawca
    Od: "Miroslaw Szejduk" <m...@c...pl>

    Witam

    Ostatnio moja forma zostala przejeta przez inna firme od 1 stycznia 2002.
    Zostaly rozwiazane umowy z pracownikami za porozumieniem stron i podpisane
    nowe umowy z nowym pracodawca. Miejsce pracy pozostalo bez zmian. I tu
    wynikl ostatnio problem. Zdazylo sie ze firma w ktorej obecnie pracuje
    wystawila fakture za czesci (ktore w/g ich nie zostaly im zwrocone) z
    tamtego roku kiedy pracowalem w poprzedniej firmie. I teraz pracodawca chce
    mnie za ta fakturke obciazyc (nie jest to duza kwota ale zawsze to jakies
    obciazenie). Jak moge sie przed tym bronic. Prosze o podanie paragrafow.
    Szukalem w kodeksie pracy ale nic nie znalazlem na ten temat. Z tego co mi
    powiedziano to pracodawca nie ma prawa mnie za cos takiego obciazac.
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc w tej sprawie.

    Pozdrawiam
    Mirek