    From: Marcus <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawdzenie adresu zamieszkania
    Date: Sat, 19 Dec 2009 01:45:17 +0100

    Witajcie!

    W toczącej się sprawie cywilnej odbyły się już dwie rozprawy, na które
    pozwany się nie stawił. W ogóle nie odebrał pism z sądu. Z moich
    informacji wynika, że żyje (czy też żył) z żoną w kiepskich stosunkach.
    Możliwe więc, że już nie zamieszkuje pod adresem, na który wysyłane są
    wezwania.
    I teraz pytanie - czy możliwe jest sprawdzenie tego, np. przez
    dzielnicowego? Ja wiem, że to nie sprawa karna, ale czy mimo to istnieje
    taka możliwość?

    Pozdrawiam
    Marek