    From: ń <ń@ń.ń>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawdzanie zawartosci paczki przy kurierze DHL.
    Date: Tue, 28 Aug 2018 09:29:43 +0200

    Zawsze ten sam stres. Dzwonek do drzwi (akurat masz wychodzić), pan ze stosem paczek,
    ta środkowa dla nas. Bo kupiliśmy grabie lub komputer. Przy grabiach można odpuścić
    (błąd! raz zamówiłem dwie encyklopedie, w paczce była jedna, co odkryłem po
    herbacie), ale czekam na notka. Przy nówce sztuce byłoby łatwiej, ale to lapek z
    drugiej łapki (sam Pan se penknoł te stacje) za sporo groszy. Kupować łańcuch do
    przywiązania kuriera na klatce przez 8 minut?? Filmować rozpakowywanie kamerą
    trzymaną w piątej ręce??