  • 1. Data: 2004-09-19 08:54:31
    Temat: Sprawa w sądzie grodzkim
    Od: "Andrzej" <g...@g...pl>

    Witam,
    ILE TRWA SPRAWA W SĄDZIE GRODZKIM - ODMOWA PRZYJĘCIA
    MANDATU - SPOWODOWANIE KOLIZJI. Słyszałem, że to ponoć kilka dni...

    Prosze o jakieś info..

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-19 09:36:04
    Temat: Re: Sprawa w sądzie grodzkim
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Andrzej wrote:
    > ILE TRWA SPRAWA W SĄDZIE GRODZKIM - ODMOWA PRZYJĘCIA
    > MANDATU - SPOWODOWANIE KOLIZJI. Słyszałem, że to ponoć kilka dni...
    >
    > Prosze o jakieś info..

    Przede wszystkim - chodzi Ci o oczekiwanie na wyznaczenie rozprawy czy o
    jej trwanie?

    Oczekiwanie - zalezy od sądu.
    Długość rozpoznawania sprawy - zależy od sprawy, jeśli wina będzie
    dyskusyjna, to sąd powoła biegłego, a więc co najmniej dwa terminy, w
    tym kilka tygodni oczekiwania na opinię.

    KG

  • 3. Data: 2004-09-19 11:27:19
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej" :

    > Witam,
    > ILE TRWA SPRAWA W SĄDZIE GRODZKIM - ODMOWA PRZYJĘCIA
    > MANDATU - SPOWODOWANIE KOLIZJI. Słyszałem, że to ponoć kilka dni...
    >
    > Prosze o jakieś info..

    Sprawa czy rozprawa ? Rozprawa trwają różnie są takie które trwają 0,5
    godz., są takie które trwają cały dzień, czy kilka dni. Sprawa o kolizję -
    prawdopodobne dwa terminy - łącznie 1 - 1,5 godziny.

    ---
    Pzdr

  • 4. Data: 2004-09-19 13:39:46
    Od: "Andrzej" <g...@g...pl>

    > Sprawa czy rozprawa ?

    Chodzi mi o czas oczekiwania na pierwszą rozprawę..
    Wogóle, to zapraszam do osobnego wątku, gdze wszystko jest dokładnie
    opisane..