  • 1. Data: 2004-09-18 22:32:39
    Temat: lestniskowo mieszkalny
    Od: "Grzesioo Krak" <g...@a...com>

    Mam pytanie czym sie rozni dom letniskowy od mieszkalnego...
    W gruncie rzeczy tym ze w mieszkalnym mozna sie zameldowac ale.?
    W warunkach zabudowy tak jak chcialem mam napisane "budynek mieszkalny"- nie
    letniskowy i taki chcialbym zeby on byl tylko-
    zakupilem gotowy projekt a tam co chile widnieje napis "projekt domku
    letniskowego" , "letniskowy" czy jest jakas szansa zaadoptowac go na
    mieszkalny ?
    W prawie budowlanym znalazlem tylko roznice w kategorii budynku mieszkalny
    ma 2 a letniskowy 1 ... mozna zmienic ten projekt na mieszkalny? a moze w
    ten "letniskowy" automatycznie stanie sie letniskowy gdy w warunkach
    zabudowy jest "budynek mieszkalny"???

  • 2. Data: 2004-09-18 22:36:39
    Temat: Re: lestniskowo mieszkalny
    Od: "Grzesioo Krak" <g...@a...com>

    a moze
    > ten "letniskowy" automatycznie stanie sie MEIESZKALNY OCZYWISCIE!! gdzy w
    warunkach zabudowy mam napisany "budynek mieszkalny... Jak to z tym jest???

  • 3. Data: 2004-09-19 08:22:57
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Grzesioo Krak" <g...@a...com> napisał w wiadomości
    >a moze
    > warunkach zabudowy mam napisany "budynek mieszkalny... Jak to z tym
    > jest???

    chyba nie o to chodzi. dom mieszkalny ma wymogi, ktorych letniskowy nie musi
    spelniac

  • 4. Data: 2004-09-19 09:25:33
    Od: "Grzesioo Krak" <g...@a...com>

    > chyba nie o to chodzi. dom mieszkalny ma wymogi, ktorych letniskowy nie
    musi
    > spelniac

    gdzie moge znalezc te wymogi bo w prawie budowlanym nie ma...???

  • 5. Data: 2004-09-19 14:58:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzesioo Krak" <g...@a...com> napisał w wiadomości

    Są. Po prostu wymogi są dla mieszkalnych a dla letniskowych nie ma. Weź ten
    projekt, który masz i podejdź do jakiego architekta. I tak musisz iść, bo
    zdziwił bym się, gdyby ktoś Ci dał zezwolenie na projekt z gazety wprost
    (kwestia choćby dostosowania do miejscowych warunków). Architekt będzie
    widział, czy trzeba coś zmienić. Nie ma sensu wyszukiwać Ci wszystkich
    warunków, bo są rozsypane po różnych, nierzadko teoretycznie nie związanych
    aktach prawnych. Architekt je zna, bo przecież musi stosować.

  • 6. Data: 2004-09-19 15:44:49
    Od: "Grzesioo Krak" <g...@a...com>

> [...]
    związanych
    > aktach prawnych. Architekt je zna, bo przecież musi stosować.

    dzieki wielkie tak wlasnie zrobie, szkoda ze nie ma takiej waznej roznicy w
    jakims jednym akcie prawnym lub cos w tym stylu

  • 7. Data: 2004-09-19 17:36:15
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    > ten
    > związanych
    >
    > dzieki wielkie tak wlasnie zrobie, szkoda ze nie ma takiej waznej roznicy
    > jakims jednym akcie prawnym lub cos w tym stylu

    z teo co sie orientowalem to jakis cudow nie ma. letniskowy stawiasz jak
    chcesz. w mieszkalnym jesli np masz schody na poddasze to musisz miec je
    odpowiedniej szerokosci; nie mozesz wchodzic do pokoju prosto z zewnatrz
    tylko musi byc wtedy wiatrolap lub kurtyna itp
    z architektami to tez do konca tak nie jest rozowo, ja moja mialem ochote
    zlinczowac za ogrom zmarnowanego czasu i niekompetencje :). ale tak bywa w
    kazdym zawodzie. powodzenia