  • 1. Data: 2004-09-19 08:30:18
    Temat: Czy jest określony maksymalny czas oddelegowania?
    Od: "BD" <b...@k...pl>

    Jestem zatrudniony na umowę o pracę z określonym miejscem wykonywania

    pracy w Bielsku Białej. Od około 2 lat mój pracodawca notorycznie

    oddelegowuje mnie do pracy w centrali firmy w Warszawie.

    Około 80% mojego czasu pracy pracuje w Warszawie.

    Czy istnieją przepisy, które ograniczają maksymalny czas oddelegowania
    pracownika do pracy w innej lokalizacji niż ta, która jest wykazana w umowie
    o pracę?

    Z góry dziękuję za ewentualną pomoc.

    Pozdrawiam!