  • 1. Data: 2004-05-19 18:12:53
    Temat: dwa tytuł wykonawcze
    Od: "Sys" <s...@t...net>

    Mam pytanie czy można dostać dwa tytuły wykonawcze za to samo i od tej samej
    instytucji w różnych okresach tj. jeden 4 lata temu a drugi teraz.

  • 2. Data: 2004-05-19 19:09:05
    Temat: Re: dwa tytuł wykonawcze
    Od: "KRF" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Sys" <s...@t...net> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie czy można dostać dwa tytuły wykonawcze za to samo i od tej
    samej
    > instytucji w różnych okresach tj. jeden 4 lata temu a drugi teraz.

    Oczywiście, problem może być z klauzulą wykonalności.

  • 3. Data: 2004-05-19 19:25:55
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Jest to możliwe np. wystawienie drugiego tytułu w celu prowadzenia egzekucji
    z innego majątku, lub w wyniku utraty pierwotnego tytułu i wystawienie
    drugiego tytułu w miejsce utraconego.
    Andrzej
    www.e-windykacja.com

  • 4. Data: 2004-05-19 21:58:59