  • 11. Data: 2014-04-08 09:15:14
    Temat: Re: Sprawa karna, obecność nieobowiązkowa (pokrzywdzony)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sonn <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie można też wykluczyć, że jeśli przyjdziesz na pierwszą rozprawę jako
    > pokrzywdzony (powiadomiony, a nie wezwany), to sąd od razu to wykorzysta
    > i na tej samej rozprawie od razu przesłucha cię w charakterze świadka
    > (często praktykowane).

    Dokładnie tak było. I pewnie gdybym nie przyszedł, to dostałbym wezwanie
    na kolejną rozprawę, bo sąd na tej rozprawie mówił do protokolantki, kogo
    wezwać (m.in. drugą pokrzywdzoną - facet włamał się do dwóch samochodów).
    Mnie na tej liście nie było - pewnie dlatego, że zeznawałem na tej
    rozprawie.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2014-04-08 09:34:54
    Temat: Re: Sprawa karna, obecno?ć nieobowi?zkowa (pokrzywdzony)
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 05 Apr 2014 01:34:49 +0200
    Sonn <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Sąd przesłucha go jako pierwszego i problem załatwiony

    przesłucha, albo i nie, to już nie od niego będzie zależeć tylko od sądu

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 13. Data: 2014-04-08 19:39:39
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-08 09:15, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > wezwać (m.in. drugą pokrzywdzoną - facet włamał się do dwóch samochodów).
    > Mnie na tej liście nie było - pewnie dlatego, że zeznawałem na tej

    No to problem rozwiązany :)

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2014-04-09 09:40:05