  • 1. Data: 2003-06-24 12:58:13
    Temat: Sposoby wykorzystania urlopu "kacowego"
    Od: "Marcin" <m...@...pl>

    Witam
    Czy cztery dni urlopu, które można wykorzystać
    w sposób "na żądanie" można także wykorzystać
    jako "normalny" urlop, a jesli tak - czy przenosi się
    on na następny rok (tracąc tylko status "na żądanie")
    Pytam gdyż moja kadrowa uważa, że odpowiedzi
    na powyższe pytania są negatywne.

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Marcin

  • 2. Data: 2003-06-24 18:42:19
    Temat: Re: Sposoby wykorzystania urlopu "kacowego"
    Od: "Protr" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > on na następny rok (tracąc tylko status "na żądanie")
    > Pytam gdyż moja kadrowa uważa, że odpowiedzi

    Krótko
    4 dni wliczają się do urlopu na dany rok kalendarzowy i np. wykorzystasz 20
    dni, a tyle Ci przysługuje w danym roku to niestety nie ma żadnych
    dodatkowych 4 dni na żądanie.
    Nie przechodzą te dni na kolejny rok, ponieważ po nabyciu urlopu z dniem 1
    stycznia kolejnego roku przysługuje nam znowu 4 dni i tylko tyle na dany
    rok. Natomiast jak najbardziej przejdzie na następny rok pozostały urlop
    wypoczynkowy z roku ubiegłego.

    Konieczne kolejne słowo wyjaśnienia, pisz(cie).

    Piotr
    Rzeszów
    mailto me directly on p...@w...pl
    "Będziesz tam gdzie chcesz...
    dopóki nie znajdą Cię tu gdzie byłeś..."
    ---------------------------------------

  • 3. Data: 2003-06-27 07:11:17
    Od: "Marcin" <m...@...pl>

    Dziękuję za odpowiedź
    Niestety dalej nie rozumiem...

> [...]
    > stycznia kolejnego roku przysługuje nam znowu 4 dni i tylko tyle na dany
    > rok. Natomiast jak najbardziej przejdzie na następny rok pozostały urlop

    Załóżmy taką sytuację.
    Pracownik ma 20 dni urlopu W TYM 4 dni urlopu na żądanie.
    Załóżmy, że nie wykorzystał ani dnia z tych 20-tu dni.
    Ile dni urlopu WYPOCZYNKOWEGO (tzn. "bez żądania")
    przechodzi mu na następny rok - 20 czy 16 ?

    Marcin