  • Data: 2004-09-02 16:33:58
    Temat: Sposob na niezapalacone mandaty
    Od: Kaktus <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak siedze i mysle i kombinuje czytalem o tym zjawisku o roznych planach
    nawet zwiazanych z odbieraniem samochodow... A ja mam bardzo prosta
    koncepcje. Skoro mandat zostal przyjety i nie zaplacony to punkty ktore
    sa na koncie rowniez nie powinny byc z niego zdjete ! Pomysl prosty
    wrecz banalny i jaki korzystny. Zaraz by sie wszystkie mandaciki stare
    zaplacilo w obawie utrata prawa jazdy z powodu zalegajacych na koncie
    punktow !