  • 1. Data: 2005-12-15 00:51:26
    Temat: Sporządzenie wzorca umowy - regulaminu usług dla serwisu internetowego
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Chciałbym sporządzić regulamin usług świadczonych poprzez serwis
    internetowy - nie są to usługi elektroniczne wg. usude, internet jest
    jedynie głównym kanałem kontaktowym i prezentacyjnym. W regulaminie w
    sprosób prosty i jednoznaczny trzeba umieścić informacje jakich usług
    serwis dotyczy, jakie są absolutnie wykluczone, kwestie
    odpowiedzialności prawnej, itp. Usługi są komercyjne, w dużym stopniu
    negocjowane indywidualnie.

    Co z ogłoszeniem takiego regulaminu? Wystarczy zamieszczenie w
    internecie? A może lepiej złożyć to u notariusza? Nie mam zielonego
    pojęcia o tym, więc będę wdzięczny za porady. :)

    z góry dzięki
    --
    pzdr
    MiKeyCo