  • 1. Data: 2005-12-14 20:39:18
    Temat: problem z urzedem - umowy...
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Witam,

    Mam taka oto sytuacje. Dawno temu zglosilem sie do urzedu w celu wykonania
    projektu programistycznego, chcialem to zrobic jako pasjonat, za free. Caly
    czas trwaly jakies ustalenia, co i jak, i gdzie, bo nie mogli dojsc czy to
    bedzie mozna tak zrobic czy nie, czy bedzie konieczny przetarg, czy ich
    wewnetrzna komorka to ma robic i wogole niefajnie. Tak sie sprawa ciagnela,
    w koncu stanelo na tym, ze wykorzystaja tylko moja grafike do projektu, a
    reszte dopisze do tego ich wydzial (bez przetargu). No i teraz pojawil sie
    problem, bo oni chca na to podpisac umowe o dzielo, a ja chcialem im za
    free. W dodatku, chca ten projekt graficzny zalaczyc do innej umowy, na
    wykonanie innego projektu. Czyli jak gdyby 2 rzeczy w jednej umowie. I o ile
    ta druga wydaje sie byc czysta, to ta grafike wolalbym za free, ale oni
    twierdza, ze "nie moga". Moze kogos to dziwi - chcialem miec gest i tyle:)
    Obawiam sie, ze jak w to wejdzie kasa, to zaczna sie pytania "dlaczego ja, a
    nie ktos inny" i inne podobne...

    Martwi mnie, ze oni chca to wlaczyc do innego projektu, wyglada to na
    maskowanie czegos - nie wiem czego. Zakrywaja sie "ustawa o zamowieniach
    publicznych". W dodatku spieszy im sie, aby to rozliczyc do konca grudnia
    tego roku. A ja sie boje, ze wynikna z tego dla mnie jakies nieprzyjemnosci;
    niby do 3000 pln nie trzeba robic przetargu ani zapytania o cene, ale jakos
    mi to smierdzi na odleglosc... Czy w tym kraju nic juz nie mozna z wlasnych
    checi i woli robic? :(

    Czy Waszym zdaniem moge smialo podpisac taka umowe o dzielo i sie niczym nie
    przejmowac, czy tez powinienem przystawac na swoim? Czy mi cos grozi?

    Z gory dziekuje za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Romeq

  • 2. Data: 2005-12-14 20:56:28
    Temat: Re: problem z urzedem - umowy...
    Od: "pissmejker" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie
    > przejmowac, czy tez powinienem przystawac na swoim? Czy mi cos grozi?

    przetargu nie trzeba robić do 6000 euro czyli ok 24 000 NETTO

  • 3. Data: 2005-12-14 21:46:17
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "pissmejker" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > przetargu nie trzeba robić do 6000 euro czyli ok 24 000 NETTO

    Czyli wszystko jest ok?

    Romeq

  • 4. Data: 2005-12-15 15:44:34
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,

    czy jeszcze ktos iny moglby mi cos poradzic w tej sprawie?

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 5. Data: 2005-12-16 11:53:21
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    Romeq napisał(a):

    > czy jeszcze ktos iny moglby mi cos poradzic w tej sprawie?

    skoro śmierdzi, a Tobie na kasie nie zależy,
    postaw na swoim i obserwuj sytuację...

    --
    regent...
    (...)