  • 1. Data: 2005-08-14 15:42:55
    Temat: Jaka kara za uderzenie księdza w mordę ?
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Uderzyłem księdza bo dobierał się do dziecka. Ksiądz rzymskokatolicki.
    Jaka kara może za to być bo słyszałem że księża mają uprzywilejowaną
    pozycję w tym kraju (na co dzień mieszkam we Francji)?

  • 2. Data: 2005-08-14 16:06:02
    Temat: Re: Jaka kara za uderzenie księdza w mordę ?
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    *PLONK* za trollowanie.

  • 3. Data: 2005-08-14 16:07:45
    Od: porto <e...@p...net>

    Michał wrote:

    > *PLONK*

    to straszne!

  • 4. Data: 2005-08-14 16:48:00
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    > Uderzyłem księdza bo dobierał się do dziecka. Ksiądz rzymskokatolicki.
    > Jaka kara może za to być bo słyszałem że księża mają uprzywilejowaną
    > pozycję w tym kraju (na co dzień mieszkam we Francji)?

    Nie, nie mają.
    Kara zależy od tego jak silno uderzyłeś, ale pewnie po tygodniu mu nic nie
    będzie, więc musiałby wystapić z prywatnym aktem oskarżenia, a tego pewnie
    by mu sie nie chciało.
    Jest jeszcze kwesta odpowiedzialności cywilnej, tutaj nie ma sztywnych
    stawek, zapewnie i tak wystarczy przeprosić.

    Poza tym to nieładnie bić kogokolwiek.

    JK

  • 5. Data: 2005-08-14 18:10:14
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Pogięło cię całkowicie czy jak ??????
    Księdza -pedofila trzeba zgłosić do prokuratora
    a nie przepraszać !!!!!!!!!!!!!
    jk

  • 6. Data: 2005-08-14 18:17:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Uderzyłeś w momencie, jak się dobierał (obrona konieczna), czy później w
    celu wychowawczym? I co do zasady nie ma różnicy czy t był ksiądz i
    jakiego wyznania. Procedura jest jednakowa.

  • 7. Data: 2005-08-14 21:42:49
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Uderzyłem księdza bo dobierał się do dziecka. Ksiądz rzymskokatolicki.
    > Jaka kara może za to być bo słyszałem że księża mają uprzywilejowaną
    > pozycję w tym kraju (na co dzień mieszkam we Francji)?

    odpowiedzialnosc karna jest uzalezniona od tego czy uderzyles ksiedza
    przy swiadkach i czy ma obdukcje do siedmiu dni czy powyzej siedmiu dni
    ewentualna odpowiedzialnosc z tytulu naruszenia nietykalnosci cielesnej
    ale ty jestes swiadkiem molestowania seksualnego warto isc do
    prokuratury jesli dziecko to potwierdzi to ksiadz jest w kiepskiej
    sytuacji. Jesli bylo tak jak piszesz to nie martwie sie o to czy on cie
    oskarzy ! Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-08-15 11:36:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    > Jest jeszcze kwesta odpowiedzialności cywilnej, tutaj nie ma sztywnych
    > stawek, zapewnie i tak wystarczy przeprosić.

    Pozostaja jeszcze kwestie: wiecznej kary - tutaj pomoze tylko sakrament
    pokuty - moze tez i namaszczenia chorych - w sytuacji ekstremalnej, oraz
    kary doczesnej (czysciec) - tutaj trzeba wykupic stosowna liczbe dni odpustu
    ( a jeden dzien w czyscu trwa tyle, ze hoho). Jesli nie byles jeszcze
    chrzczony to luzik - wystarczy sie nawrocic i ochrzcic i masz zero grzechow
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2005-08-15 20:15:30
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiedzialnosc karna jest uzalezniona od tego czy uderzyles ksiedza
    > przy swiadkach

    :-)

    > i czy ma obdukcje do siedmiu dni czy powyzej siedmiu dni

    To chyba dopiero moze okazac sie w trakcie procesu a nie przed...