  • 1. Data: 2003-11-17 11:26:53
    Temat: Spółdzielnia stwarza problemy?
    Od: "Seb" <s...@w...pl>

    Remontuję mieszkanie które niedawno kupiłem (zaznaczam remont generalny) i
    chcę wymienić grzejnik w łazience. Poszedłem do spółdzielni i pan techniczny
    informuje mnie że teraz jest to niemożliwe ponieważ została uzupełniona woda
    w kaloryferach a metr sześcienny takiej uzdatnianej wody kosztuje 12,- na co
    ja że pokryję koszty zużytej wody podczas tej operacji (blok dwupiętrowy -
    moje mieszkanie na pierwszym piętrze, więc wystarczy spuścić wodę tylko w
    pionie łazienkowym u sąsiada na drugim piętrze i u mnie do połowy). Na to
    techniczny, że tak ale oni mają zawór pionowy nieszczelny i trzeba spuszczać
    w całym bloku i mogą to zrobić dopiero latem. I tutaj wkurzyłem się na
    całego, od lat mają zawory pionowe nieszczelne i nic z tym nie robią.
    Po rozmowie z hydraulikiem okazuje się że cała operacja z jego strony to pół
    godziny wspawania zaworu do rurki a nie można tego zrobić jak już będą
    płytki na ścianie ponieważ spawanie zniszczy wszystko dookoła. Czy nie ma
    wyjścia, mam teraz wyremontować połowę łazienki i tak mieszkać do lata?

    Czy jest jakiś prawny sposób na spółdzielnię co zrobić, czy wystąpić do nich
    oficjalnie z pismem oraz czy coś mi da jak zażądam od nich na piśmie że nie
    chcą mi na godzinę odciąć pionu grzewczego i czy z takim pismem mogę ich
    gdzieś zaskarżyć? Bo przecież będę narażony na dodatkowe koszty, łazienkę
    wyłożę płytkami do połowy, więc później trzeba będzie jeszcze raz wzywać
    fachowca żeby dorobił drugą połowę, to samo z hydraulikiem, malowanie ściany
    i futryny a najgorsze jak podczas spawania zostanie zniszczone coś z nowych
    rzeczy, aż mi się nie chce o tym myśleć a najgorsze mieszkanie przez pół
    roku z obskurną na wpół wyremontowaną łazienką.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    Sebastian

  • 2. Data: 2003-11-17 18:49:47
    Temat: Re: Spółdzielnia stwarza problemy?
    Od: "Kamil K." <k...@w...pl>

    Miałem problem z wymianą zaworów. Pan techniczny poradził że trzeba bedzie
    "zrobić awarię", wtedy to idzie w koszty spółdzielni.

    --
    Pozdrawiam Kamil