  • 1. Data: 2003-11-17 11:14:50
    Temat: jak wymóc na banku sprzedaz hipoteki na niesplacony kredyt
    Od: "Magda" <M...@z...com.pl>

    Parę lat temu mój ojciec podpisał znajomemu kredyt pod hipotekę jako jedyny
    żyrant. Kredytobiorca zbankrutował iu nie spłaca kredytu, a przedmiot
    hipoteki sprzedał nowemu właścicielowi wraz z hipoteka, kredytu nie spłaca
    nowy właściciel. Przyszło pismo z banku do mojego ojca o spłacenie kredytu,
    bo jak nie to wejdzie komornik. Ojciec się przejął i zadeklarował spłatę po
    300 zł miesięcznie, ale solidarnie z nowym właścicielem. Dowiedział się w
    banku że również i nowy właściciel nie spłaca kredytu, bo też splajtował , a
    sklep wynajął. Od kilku miesięcy tylko ojciec płaci, a nie bardzo go stąć,
    biorąc pod uwagę że to tylko odsetki. Jak wymusić na banu zajęcie hipoteki,
    spłątę z tego kredytu, czyżby hipoteka nic nie znaczyła.
    Magmo