  • 1. Data: 2003-11-17 08:33:18
    Temat: Publikowanie zdjęć budynków - czy można
    Od: "Gosia" <m...@W...onet.pl>

    Witam, czy można robić w celach komercyjnych zdjęcia budynków (chodzi o budynki
    użyteczności publicznej ale i też o prywatne) dostępnych z miejsc publicznych?
    Czy są jakieś ograniczenia oprócz fotografowania obiktów wojskowych, kolei,
    muzea itp.)
    Proszę o odpowiedź albo jakieś linki...

    Z tego co ja doszukałam się w sieci to to, że fotografować i owszem można -
    tylko co z ich publikacją w celu komercyjnym? I moze jakaś podstawa prawna by
    się znalazła ... nie chodzi mi o wizerunek osób bo tu sprawa jest jasna.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Gosia