  • 1. Data: 2011-06-11 16:51:50
    Temat: Postanowienie o przystąpieniu do opisu i oszacowania nieruchomości (komornik)
    Od: tatsuo <h...@w...pl>

    Witam.
    Dostałem pismo jak w temacie, mogę złożyć skargę na czynności
    komornika z czego chciałbym skorzystać, aby zyskać trochę na czasie.
    Co takie pismo powinno zawierać, aby pomyślnie rozpatrzył je sąd?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-11 17:25:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    tatsuo pisze:

    > Co takie pismo powinno zawierać, aby pomyślnie rozpatrzył je sąd?

    Musisz załączyć pokwitowanie zapłaty długu.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-06-11 23:59:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/11/2011 11:51 AM, tatsuo wrote:
> [...]
    > komornika z czego chciałbym skorzystać, aby zyskać trochę na czasie.
    > Co takie pismo powinno zawierać, aby pomyślnie rozpatrzył je sąd?

    potwierdzenie przelewu na konto wierzyciela i potwierdzenie przelewu
    doli dla komornika.

  • 4. Data: 2011-06-12 19:33:12
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Może coś znajdziesz tu: