  • 1. Data: 2002-01-24 11:00:09
    Temat: Spoldzielnia Mieszkaniowa!
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam!
    Bardzo prosze o info.,jezeli ktos zna temat,czy mozna zrezygnowac z
    centralnego ogrzewania,ktore oferuje nam Zaklad Cieplowniczy i przejsc na
    swoje ogrzewanie prywatne?
    Podobno nie-ale nie znam szczegolow,jezeli ktos zna sposob na
    uniezaleznienie sie od tego monopolisty w Krakowie,bardzo prosze o info.

    Pozdrawiam

    Roman

  • 2. Data: 2002-01-24 11:40:45
    Temat: Re: Spoldzielnia Mieszkaniowa!
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Podobno nie-ale nie znam szczegolow,jezeli ktos zna sposob na
    > uniezaleznienie sie od tego monopolisty w Krakowie,bardzo prosze o info.

    nie mozna zrezygnowac:( argumentow sensownych nikt nigdy mi nie przedstawil

    ania

  • 3. Data: 2002-01-24 12:53:46
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2os16$g0r$...@d...ceti.com.pl...

    > nie mozna zrezygnowac:( argumentow sensownych nikt nigdy mi nie
    przedstawil

    Zapytaj sie tego goscia co przegral sprawe w sądzie kieleckim.

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-24 13:02:18
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Bardzo prosze o info.,jezeli ktos zna temat,czy mozna zrezygnowac z
    > centralnego ogrzewania,ktore oferuje nam Zaklad Cieplowniczy i przejsc na
    > swoje ogrzewanie prywatne?

    W S.M. nie mozna - byla kilka lat temu taka sprawa chyba w Czestochowie,
    gosc wycial c.o. i zainstalowal wlasny system grzewczy. W sadzie stanelo na
    tym,
    ze grzac sobie moze jak chce, ale placic za c.o. (ktorego nie ma) i tak
    musi.
    Niestety, szczegolow sprawy nie pamietam.
    PawelT

  • 5. Data: 2002-01-24 13:42:29
    Od: "jarwal" <j...@u...lublin.pl>

    > nie mozna zrezygnowac:( argumentow sensownych nikt nigdy mi nie
    przedstawil

    > ania

    Nie można w bloku ale można np. w szeregowcu zawiadywanym przez SM, zatem
    nie zależy to od samej spółdzielni jako takiej. Może stąd można wydedukować
    jakąś racjonalną przyczynę?

    jarek