  • 1. Data: 2006-12-04 13:50:00
    Temat: Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego a zadłużenie poprzedniego właściciela
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Witam,

    Dokładnie przeszukałem istotne ustawy i w zasadzie jestem przekonany,
    ale proszę o weryfikację następującej tezy:

    Zobowiązania poprzedniego właściciela spółdzielczego własnościowego
    prawa do lokalu mieszkalnego wobec spółdzielni mieszkaniowej w momencie
    sprzedaży prawa nie przechodzą na nowego właściciela.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 2. Data: 2006-12-04 18:23:14
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):
    > Zobowiązania poprzedniego właściciela spółdzielczego własnościowego
    > prawa do lokalu mieszkalnego wobec spółdzielni mieszkaniowej w momencie
    > sprzedaży prawa nie przechodzą na nowego właściciela.

    to teraz postaraj się przekonać spółdzielnię ;)

    KG

  • 3. Data: 2006-12-04 20:25:58
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-12-04 19:23, kam wrote:

    > to teraz postaraj się przekonać spółdzielnię ;)

    Rozumiem, że się ze mną zgadzasz?
    Właśnie taki mam problem. W sumie niemądry byłem, że pół roku temu nie
    założyłem księgi wieczystej -- wtedy sprzedaż następuje na podstawie
    wypisu z niej i w magiczny sposób kupca nie obchodzi już charakter
    zobowiązań pomiędzy spółdzielnią a obecnym właścicielem.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 4. Data: 2006-12-05 19:44:46
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):
    > Rozumiem, że się ze mną zgadzasz?

    tak, bo na przepis wiążący zadłużenie z mieszkaniem też nigdy nie trafiłem

    KG