  • 1. Data: 2004-01-10 14:19:28
    Temat: Spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu mieszkalnego.
    Od: "Robert K." <o...@w...pl>

    Witam.
    W jaki sposob wyceniane jest spoldzielcze lokatorskie
    prawo do lokalu mieszkalnego ? Chodzi mi
    o sprawy dotyczace podzialu majatku po ustaniu
    wspolnosci majatkowej .
    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-01-11 16:01:01
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Robert K." <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W jaki sposob wyceniane jest spoldzielcze lokatorskie
    > prawo do lokalu mieszkalnego ? Chodzi mi
    > o sprawy dotyczace podzialu majatku po ustaniu

    W skład majatku wchodzi wkład mieszkaniowy.
    Wysokośc wkładu ustala spółdzielnia jako procent od rynkowej
    wartości lokalu mieszkalnego jako odrębnej własności,
    która to wartośc musi okreslic rzeczoznawca majątkowy
    w operacie szacunkowym. .
    Spółdzielnia ustala ten procent na podstawie zapisów w księgach
    czyli w przybliżeniu w zależności od wniesionych srodków.
    Dość często dla mieszkań starych ponad 10-15 letnich
    moze to byc nawet do 70% wartości rynkowej, a więc całkiem
    sporo.

    JarekM

  • 3. Data: 2004-01-11 18:13:16
    Od: "Robert K." <o...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> napisał w
    wiadomości
    03.jasien.net...
> [...]
    > Dość często dla mieszkań starych ponad 10-15 letnich
    > moze to byc nawet do 70% wartości rynkowej, a więc całkiem

    Dziekuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    Robert K