    From: "szlovak" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Splittery a prawo
    Date: Sun, 2 Jul 2006 10:29:49 +0000 (UTC)

    zygzyrygzy wrote:

    > Witam ! Ostatnio na alegro pojawily sie splittery do kart cyfry. np.
    >
    > http://allegro.pl/item110898215_splitter_do_c_autore
    set_spliter_wysylk
    > a_gratis_.html
    >
    > I teraz moje pytanie jest takie - czy sa one legalne ? Czy majac
    > oplacany abonament tej platformy mam prawo podzielic sygnal w obrebie
    > lokalu ?
    >
    > pozdrawiam
    > zygzyrygzy

    nie ostatnio tylko bardzo już dawno temu. Po drugie to nielegalne jest
    używanie a nie sprzedaż, ale cyfra woli jak się tak dzieli sygnał niż
    żeby rozwalili karty (co już jest możliwe i proste do wykonania,
    podobno, w innych krajach rozpracowali to). Więc to jest taki układ,
    sprzedawcy mają kasę ze sprzedaży spliterów , nawet większa chyba niż
    gdyby robili na lewo karty, a cyfra ma pewność że chociaż jedna osoba z
    tego grona oglądających na jedną karte płaci abonament, i wtedy nawet
    moze być najwyższy jaki jest :-)

    Poza tym pewnna podpowiedź. Nie trzeba tego badziewia kupować. Można
    użyć season loggera , i możesz "dzielić" cyfrę nawet z osobą z końca
    Polski, tylko wszyscy muszą mieć neta.

    Uzytkownik leglnego polsatu Cyfrowego :-)